2015/07/07

Zabydlujeme / Koutek pro miminko

Už necelý měsíc zbývá do příchodu nového člena naší rodiny, a tak jsem samozřejmě chtěla zabydlet koutek jenom pro něj a přesně podle mých představ. I když zatím nanečisto, v místě, kde se teď kompletuje nová kuchyň, ale za chvilku přeneseme postýlku do patra, kde se rozhodně tímto stylingem s doplňky a dekoracemi z Nordic Day budu inspirovat. Nejraději bych si totiž vše nechala :-).


Skandinávský design prostě miluju. Baví mě jednoduché grafické motivy, minimalistická geometrie a typografie, která se hodí pro malé i velké, takže vlastně s dítětem roste. Proto se nebojím v tomhle stylu zařídit také pokojíček pro miminko, doplněný navíc o něžné kresby a doplňky přímo pro děti.



Černobílou barevnost jsem oživila mintovými akcenty pro chlapečka, a zjemnila ji šedou barvou. Kdyby to byla holčička, určitě by vyhrála pudrově růžová. Jak vidíte, odstínů je více a mohou přecházet až do modré a zelené barvy pro toho, kdo preferuje větší barevnost. Nebo ji naopak můžete ještě umírnit. Protože jistě jako u nás přibudou ještě minimálně barevné hračky i oblečení, především od širokého příbuzenstva :-)...



Střízlivý design jsem zateplila kožešinou a polštářky od Ferm Living a Oyoy, jenž se budou hodit hlavně, až miminko povyroste. Oba jsou z velmi kvalitní a pevné organické bavlny, takže nějakou zátěž jistě vydrží.

Co určitě nesmí chybět, je dětská deka. Vybrala jsem Gran White od Fine Little Day s ikonickými motivy stromečků. Je nádherně měkoučká, oboustranná a bude se hodit na přikrytí do postýlky, kočárku i na hraní.



Nejrůznější dekorace zútulní každý koutek. Ať už je opřete o zeď či zavěsíte. Já jsem vybrala obrázek Dream Big se spící veverkou od Bloomingville z nové kouzelné dětské kolekce (více motivů naleznete ZDE) a novinku od Magdaleny Tyboni - klučičí plakát Bonjour Monsieur v mintové barvě o rozměru 30 x 40 cm.

Na ukládání hraček bude skvělý obrovský úložný pytel do dětského pokoje Nothing´s lost, jenž je prostě bezedný a navíc zavazovací. Na drobnosti poslouží báječně zase drobnější krabičky či boxy. Mě zaujaly šestiúhelníkové úložné krabičky Paulownia ve dvou velikostech. Vše opět z nové velmi povedené jarní kolekce od Bloomingville.


Od stejné značky je rovněž nástěnné polička House colours ve tvaru domečku, na kterou můžete umístit další drobné dekorace, hračky nebo potřeby pro miminko. Já jsem ji využila na melaminový hrneček od Design Letters a dřevěná písmena Letters Black z abecedy Arne Jacobsena, které společně tvoří jméno našeho budoucího potomka ;-)...


A samozřejmě nesmí chybět osvětlení na noční vstávání a pro příjemnější usínání. Že i takováto praktická věc může být stylová, jednoznačně dokazuje dětská králičí LED lampa Miffy, jenž se stala oblíbeným doplňkem skandinávských dětí již po několik generací. Skvělá věc je regulátor jasu a její lehké plastové provedení, díky kterému ji můžete umístit třeba i na zem, a bude odolná také vůči dovádění větších dětí...


Co vy a pokojíček ve skandinávském stylu, jak moc Vám je tento jednoduchý design blízký? Napište a pokud se budete chtít podívat na další pokračování - zařizování přebalovacího koutku v Nordic stylu, zastavte se v nejbližších dnech na mém blogu ZDE ;-).

Užívejte letních dní a všem, co se také připravují na příchod miminka držím palce nejen se zabydlováním!
Zdraví Šárka a Nordic Day.

10 komentářů:

  1. Milá Šárko, moc se mi to líbí, dečka, lampa, plakáty od Magdaleny Tibony... V našem současném 2+kk na dětský pokojíček místo není, ale v novém určitě pokojíčky budou v jednoduchém skandinávském stylu. Inspiraci sbírám už teď a vidím, že úplně bez barev to nepůjde, nedovedu si třeba představit, jak balím dětské knížky do černobílé, nelíbilo by se to asi ani Málince a vlastně ani mně. Škoda halit krásné přebaly některých z nich. Pudrově růžová s černou, bílou a šedou pro Amálku a mintová pro kluky jsou i moje top. ;) Doma máme v dětském koutku kousek nordic stylu alespoň v podobě povlečení, deček a polštářků nebo třeba hraček od Maileg. Přeji krásné zařizování a co nejúžasnější poslední měsíc očekávání, Veronika. :)
    P. S. Nám zbývá 9 týdnů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verčo,
      u nás zatím pokojíček také nebude, ale právě koutek pro postlýku a přebalovák, určitě ve stejném duchu. Právě proto, že to bez barev nejde, volím opět můj jednoduchá barvený základ, ať se k němu pak hodí cokoliv ;-). Také moc držím palce, máme to skoro stejně! :-*

      Vymazat
  2. To je krása, taktéž se připravuju na příchod miminka a takhle by se mi to moc líbilo!

    www.changingroom.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karolíno děkujeme a držíme palce, ať se vše dle představ podaří zrealizovat ;-)

      Vymazat
  3. Milá Šárko, naprosto souhlasím s tím, aby v dětském pokojíčku byl neutrální, jednoduchý základ, klidně i černobílý - o barvy se dál totiž spolehlivě postarají doplňky a hlavně hračky (zejména ty od milých příbuzných ;-) ). Naší dcerce jsme zařídili dětský koutek pouze z bílého nábytku, takže když je uklizený (všechny hračky schované v boxících a látkovém pytli), mohl by někomu možná připadat až strohý. Ale já myslím, že je to dobrý kompromis - dcera nemá díky hračkám žádný barvový deficit a já (když po ní uklidím) jsem klidná ;-). Moc bych si pro ni přála tu stromečkovou dečku, ta je bezkonkurenční! Moc zdravím a přeji krásné a pohodové poslední týdny s miminkem v bříšku (moc se mi líbí jméno!).
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Verčo,
      no prááávě :-D! Tohle se pak hodí úplně ke všemu a navíc věřím, že je v takovém neutrálním prostředí dítě i klidnější a má více prostoru pro fantazii. Deka je vážně skvělá, srovnala bych ji s tou od Pii Wallén, jenž mám doma zase já a bude pro miminko, měkčí a příjemnější prostě neznám!
      Děkuji za přání a co se jména týče, jsem taky ráda, u nás si půlka rodiny stále zvyká :-D!
      Krásné letní dny a děkujeme za návštěvu :-*

      Vymazat
  4. Skvělý styling a úžasné jméno jste vybrali!!! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji, rrozhodně v tomto duchu budu pokračovat. jméno vybral hlavně tatínek, v podobném duchu mám léta vybrané pro holčičku a hlavně jsme se zázračně shodli :-D! Měj se moc fajn a děkujeme za přízeň na Nordic Day!

      Vymazat
  5. Hi Sarka,,,i Love your house and your beautiful blog , you have a new follower
    Angelica

    OdpovědětVymazat
  6. No vždyť ono to dítě víc nepotřebuje ještě možná nějaky přebalovací stolek s úložným prostorem a máte to pěkné. Našemu synovi budou tři a teprv jsme mu zařídili pokojík celou dobu spal s náma v posteli a dobrý. Jen teď už zabírá dost místa a tak jsme mu koupili už větší postýlku v tomhle stylu. A skříně už v pokojíku měl jen jsme ještě odkupovali dětskou tapetu ve stylu lesa.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za vaši návštěvu a komentáře! :-)